company logo
УПРАВЛІННЯ КАДРІВ
АПАРАТУ ВР УКРАЇНИ
company logo



08 лютого 2019, 15:57

Перелік документів, необхідних для подання на нагородження відзнаками Верховної Ради України


  1. Клопотання про нагородження.

  2. Витяг з рішення колегіального органу.

  3. Відомості про досягнення кандидата на нагородження, засвідчені підписом безпосереднього керівника або посадової особи, яка здійснює курування.

  4. Листок з обліку кадрів з основного місця роботи, засвідчений підписом керівника кадрової служби та скріплений печаткою, для пенсіонерів - біографічна довідка.

  5. Копії документів, що посвідчують нагородження відомчими відзнаками.

       (Постанова ВРУ «Про Почесну грамоту та Грамоту Верховної Ради України» від 5 липня 2001 року №2541- IІІ)

© Верховна Рада України 1994-2019
інформаційна підтримка — Управління кадрів
програмно-технічна підтримка — Управління комп'ютеризованих систем

Окремі функції сайту працюють у тестовому режимі